21 de desembre 2006


El meu primer Nadal estudiant, quina creu, sort que una gran part del temari m’interessa, perquè sinó si que seria un pet de vacances. El planning, estudiar matí i tarda, per a fer els exàmens de Enllaç químic i Estructura atòmica, Mecànica, Matemàtiques I i Química Física I. Sembla divertit oi? Algunes són, menys Mecànica que per cert, vaig aprovar les pràctiques.
Demà és l’últim dia de classe - he fet campana només un dia en tot el curs - faré tres hores de problemes, una de les pitjors creus, copiar com a bojos durant les 3 hores.
I després a casa, a passar una nit de festa, igual que el dissabte, i tots els divendres a la nit. I la resta de festes enganxat a la taula, estudiant teories atòmiques, i altres diversions matemàtiques, físiques i químiques. Espero que als universitaris que em llegiu, els exàmens vagin bé, i la resta Bon Nadal.
Salutacions companys, i Bon Nadal a tots!
De regal de Tió, un cristall de Clorur de Sodi, Clorur Sòdic, NaCl o sal comuna, com volgueu.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Com diuen els d'Obrint Pas: "no estàs sol, no tinguis por...". Ja ho saps, som molts els universitaris, i som uns quants els que ens passarem bona part de les festes barallant-nos amb les assignatures, ja siguin d'enllaços químics o de debats historiogràfics recents.
Què hi farem! Au, ens veiem a les sales d'estudi.
Endavant, company!

Uribetty ha dit...

Amb aquest tros de cançó em sento més acompanyat. Sí que toca barallar-se durant uns quants dies, esperoq ue els exàmens vagin bé. Salutacions company!

Anònim ha dit...

bé... jo al contrari és el primer Nadal que no em passaré estudiant... però me’l passo treballant ja que no faig vacances ... per tant sentiu-vos afortunats de poder fer vacances aquetes dues setmanes...
tot i que ja ser que les èpoques d’exàmens són els pitjors moments en la vida d’un estudiant per això us envio molts ànims!!
Salut