20 d’agost 2007

Sóc aquí de nou.


Bona nit!

Ja he arribat, tot i que reconec que he tardat més dies, perquè al final varem improvisar un viatge fora del país. Voleu saber com ha anat? Doncs bé, he anat de festa major arribant a casa a les 6 del matí, sortint de nit fins les 7, i després en la Setmana de la Joventut organitzant activitats, per exemple tornejos de 3x3, com a ajudant, o un magnífic passatge del terror! Cal dir també que sense saber jugar a dards, concretament al 301, vaig quedar tercer…i des de el dia 17 vaig anar a fer una ruta per les espanyes: Saragosa ( Ciutat i Monestir de Pedra ) i després Conca ( Ciutat i La ciutat encantada ).

Ara bé el pitjor de tot, sóc un freak, sí, fa uns dies em vaig connectar a Internet per a mirar el bloc, però…no des de una línia wi-fi ( la tenien criptada ) sinò des de el mòbil…

Bé el pròxim post serà el meme que m’ha passat en Millu, que ja l’estic començant a pensar.

Salutacions i fins la pròxima!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvingut de nou company! Sembla que t'ho has passat molt bé aquests dies :-) Espero que no t'amoïni el meme perquè sembla que la gent se'ls mira amb por, jejeje!

efe ha dit...

Benvingut!

Fresqueta Saragossa, eh?

Joana ha dit...

Bentornat!
Uns llocs molt tranquils per passar uns dies...ens ho explicaràs?
Una abraçada!

Uribetty ha dit...

Millu pots estar tranquil que els memes em fa gràcia i tot fer-los ;)
I sí que m'ho he passat bé, són vacances.
Salutacions!

Efe tens raó, s'estava bé, no ho hagués pensat mai. Salut!

Joana i tant que ho explicaré, però no creguis que vaig fer molta cosa, visitar monumets ( a les espanyes )
Una abraçada ben forta!

Tals ha dit...

Home, si has passat de la frontera i tot!! Ja ens explicaràs si has patit alguna aventureta d'aquelles que només succeeixen quan surts de Catalunya jeje un petonàs i bentornat^^

Uribetty ha dit...

Tals ja explicaré aguna aventura, com trovar-me enganxines d'españa 2000...
Una abraçada!