20 de maig 2007

Sense títol.


Bona nit, sóc conscient que porto uns dies sense postejar, però resulta que un subjecte com aquest té poc temps.

S’acosten els exàmens finals i per tant toca estudiar, així que o estic tancat a casa o a la Facultat.

El tema meme i el post de la ignorància els estic preparant, però tardo perquè ho vull fer decentment.

Per acabar, una altra raó per la qual no postejo, la meva estimada inspiració s’ha pres unes vacances, però justificades, m’han editat un poema en una revista de Badalona, així que, es mereix les vacances.

Espero tenir un moment aquesta setmana per postejar alguna cosa. Que vagi bé i salutacions!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Vagin molt bé els exàmens! Molta sort!

iruNa ha dit...

Enhorabona per la publicació Uribetty!! M'alegro mooolt per tu!
I respecte a lo dels examens i a postejar menys... no et preocupis, estem tots igual!!! (o la gran majoria vaja)
Així és que molts ànims, sort i ara dedica la inspiració a retenir tots els conceptes que necessitis per aprovar els examens!!
una abraçada!!

Uribetty ha dit...

La sort sempre es necesaria, gràcies pd40! Salutacions!
Doncs iruNa com dius, a postejar menys, i tota la inspiració a retenir tota la informació possible. Una abraçada!

Anònim ha dit...

Enhorabona per l'edició del poema. Ho portes als gens xaval. Jo sé el que em dic i tú, tambè.

Joana ha dit...

Enhorabona per la publicació.Ja ens en faràs cinc cèntims!!!
Estudia força!!!

Tals ha dit...

Ei que he vist el teu poema jajaja a vegades m'alegro de ser de Badalona i tot! Quin orgull eh :P Tu ara estudia molt per ser un bon químic que ja tindràs temps de sortir a més revistes i jo de buscar-hi els teus poemes! Un petonàs!!

Uribetty ha dit...

Doncs company Ql-bra, sé que vols dir, això mateix penso jo, la genètica fa miracles. Salutacions!
El cert Joana és que estic content, i pots estar segura que en faré 5 cèntims. Una abraçada!
Uooo Tals l'has vist! Si t'hi has fixat bé, s'han equivocat en un parell de paraules, què hi farem :( Però el més important és que està editat. Una abraçada ben forta!

Déjà vie ha dit...

enhorabona per la publicació!! a mi em publiquen un relat en una antologia. Iuju! el deixaras llegir...

Uribetty ha dit...

Déjà vie, doncs felicitats per aquesta publicació en l'antologia!
El poema el pots llegir en el mateix bloc, és ''Tintes Fosfòriques'', però tot i això tinc pensat un post amb el poema escanejat.
Bona nit!